ibud
Junior lid
|
Post by ibud on Feb 21, 2021 10:56:56 GMT 1
Hallo allemaal, Allereerst wat leuk dat er een (opnieuw) een plek is waar Samson liefhebbers samen kunnen komen! Mijn naam is Buddy en al vanaf kleins af aan ben ik opgegroeid met Samson en daardoor uitgegroeid tot liefhebber en verzamelaar van merchandise. Samson is eigenlijk altijd een belangrijk onderdeel gebleven in mijn kijk op het leven, het houdt mij jong . Ik draag fijne herinneringen aan Samson & Gert, zoals de bezoekjes aan de zomershows (zoals de tour met de tent langs steden, maar ook zeker de shows in de Panne). Sinds 2017 heb ik ook de Kerstshows niet overgeslagen, dit was natuurlijk helaas voor korte duur. Maar de mooie afscheidsshow heeft dit meer dan goed gemaakt! De afscheidsshow was zo leuk, dat we met de vriendengroep hebben besloten om nog eens te gaan. De tickets liggen daarvoor klaar, maar uhm tja... het lambada virus houdt ons nog even tegen. Ook nu Samson met zijn extra baasje is, blijf ik hem op de voet volgen. Ik zelf ben als fan van het eerste uur, zeer tevreden met de weg waarop ze met Samson zijn ingeslagen . Ik denk dat met Marie, Samson klaar is om weer nieuwe generaties te betoveren met zijn avonturen en gekke uitspraken . Tot slot zag ik iemand anders facts geven, dat vind ik leuk, dus dat pik ik dan bijdezen haha. Facts: Favoriete Personage: Samson, maar als wie die buiten beschouwing laten is het antwoord de Burgemeester Favoriete Kerstshow: Het speelgoedgeld Favoriete S&G aflevering:Het subtropisch zwemparadijs Favoriete S&M aflevering: Café Amerika Favoriete nummer: Amerika
|
|
|
Post by Admin (Mark) on Feb 21, 2021 11:07:53 GMT 1
Erg leuke voorstelronde en van harte welkom op het FanForum Buddy! Heel veel plezier hier toegewenst!
|
|
|
Post by Bert on Feb 21, 2021 14:40:08 GMT 1
Idd ook een leuke opener van jou Ibud ! wij hopen dat je veel Samson plezier beleefd hier Overgens moet ik bij jou favoriete kerstshow meteen denke aan Albert als slaafje van Maestro Octaaf 😂
|
|
ibud
Junior lid
|
Post by ibud on Feb 21, 2021 15:17:25 GMT 1
Idd ook een leuke opener van jou Ibud ! wij hopen dat je veel Samson plezier beleefd hier Overgens moet ik bij jou favoriete kerstshow meteen denke aan Albert als slaafje van Maestro Octaaf 😂 Hahaha er zitten een paar hilarische stukken in deze show. Zo vind ik de interactie bij het liedje De Trampoline heerlijk om te zien .
|
|
|
Post by Michael on Feb 21, 2021 18:19:57 GMT 1
Van harte welkom.
|
|