|
Post by Admin (Mark) on Feb 6, 2021 20:36:43 GMT 1
DAG IEDEREEN!!! Nogmaals van harte welkom op het SamsonWeb FanForum; De leukste en gezelligste plek voor elke Samson & Gert-fan! Het FanForum wordt beheerd en bijgehouden door een geweldig team.
Wij stellen ons hier graag aan jullie voor...
|
|
|
Post by Admin (Mark) on Feb 6, 2021 20:39:12 GMT 1
Administrator / Oprichter van SamsonWeb:Echte naamMark Wat doe je in het dagelijks leven?Ik ben beroepsartiest en geef ik wekelijks muziekles. Daarnaast heb ik een grafisch bedrijfje. Ik ben fan sinds
Het allereerste begin eigenlijk! Ik kan me bijvoorbeeld nog heel goed herinneren dat die oude afleveringen uit de eerste seizoenen (met Joop Mengelmoes) op TV werden uitgezonden. Een geweldige tijd was dat! Mijn vroegste Samson herinnering Dat ik op zondagmorgen klaar zat voor de uitzending om 9 uur, op de BRTN! En dat ik van mijn moeder "Samson koekjes" mee naar school kreeg. Pfff.. Heimwee naar die tijd! Wat is je grootste Samson wens? Ooit hoop ik nog de DVD-box van alle seizoenen Samson & Gert in handen te krijgen! Dat zou toch wat zijn, toch? Dit gun ik iedere fan trouwens! Attachments:
|
|
|
Post by Bert on Feb 7, 2021 8:08:10 GMT 1
ModeratorEchte NaamBert Wat doe je in het dagelijkse leven?Ik ben vooral bezig met mijn YouTube kanaal en natuurlijk met onze lieve Samson Ik ben fan sindsDe allereerste minuut Wat is je grootste Samson wens?Ik wens nog één foto met de volledige Samson & Gert cast (inclusief Marie)
|
|