|
Post by chocomousse on Apr 20, 2022 0:14:09 GMT 1
Gegroet iedereen,
Ik ben Thomas, Samsonfan van het eerste uur, hoewel ik het in die tijd als Samsom uitsprak. Ik herinner me nog dat we met de timer van TV1 zaten te wachten op het koekoeksmuziekje, terwijl Samson tegen een paal liep, en hoe ik me op een gegeven moment afvroeg, wanneer meneer Chocomousse nog eens zou opduiken (ik weet niet na hoeveel jaar ik heb opgegeven). (Van de telefoonspam van Fred Kroket is het me nooit opgevallen wanneer die verdwenen is)
Samson is eigenlijk puur jeugdsentiment voor mij, ik zag enkele weken geleden een fragment van de afscheidsshow op Youtube en het was pure kippenvel. Ik had er erg graag bij geweest maar helaas woon ik al zes jaar in Ecuador dus het was wat ver.
Sinds kort vader, dus een nieuwe reden om al die samsonmuziek weer boven te halen, misschien is het omdat er meer sentiment aan hangt, maar vooral de eerste albums (ik had die nog als cassette), waren wauw om nog eens terug te horen, zelfs liedjes die ik compleet vergeten was zoals vissen, en neefje kwik.
Wat is mijn wens? De eerste jaargangen van Samson nog eens terug zien (liefst met de originele filmpjes), ik heb al een paar afleveringen kunnen herbekijken en het valt me op dat het vooral de tekeningen en inzendingen zijn die ik mij scherp herinner. Misschien moet studio100 een streamingsdienst met een nostalgiekanaal maken voor de oude afleveringen (als ge dit leest Gert Verhulst, ik moet geen cent hebben voor dit idee, ik zou er zelfs hier vanuit Ecuador voor betalen)
Ben mijn tijd van zeer actief forumschap al even voorbij, maar toch hoop ik hier mooie discussies te kunnen hebben.
Tot schrijfs en aangename kennismaking
|
|
|
Post by Admin (Mark) on Apr 20, 2022 21:41:52 GMT 1
Een zeer mooie introductie Thomas! Welkom welkom op het forum! Veel Samsonplezier toegewenst!
|
|