|
Post by Melvin on Apr 18, 2022 9:54:04 GMT 1
'Nostalgie' is het woord dat direct gebruikt wordt zodra het over Samson & Gert gaat. Voor mij is dat niet anders. Ik ben geboren in 1991 en ben echt met ze opgegroeid. Steevast keek ik elke middag na school naar de uitzending, inmiddels vooral de herhalingen, op Ketnet. Vele nummers heb ik grijs gedraaid en ik luisterde ook graag de audio van tv-afleveringen met de cassetterecorder bij mijn bed.
Bij een show was ik nooit eerder geweest. Achteraf vraag ik mij eigenlijk af waarom, want wat hebben ze veel moois gedaan. Voor mij zijn Samson & Gert vooral tv-jeugdhelden. Uitleggen wat het zo bijzonder maakt, is lastig. Dat zit 'm in de geborgenheid, de herkenbaarheid, de vriendschap, en de Vlaamse humor die ik zo goed versta. Bij de afscheidsshow wilde ik graag aanwezig zijn, en dat is gelukt! Afgelopen zaterdag was ik bij de laatste middagvoorstelling. Wat was het bijzonder om alle klassiekers te horen, en de samenwerking tussen de collega's van dichtbij te zien. Ik had het niet willen missen!
Groot respect heb ik voor hoe Gert zijn rol 30 jaar heeft volgehouden. Dat getuigt van oprechte passie en drive, absoluut uniek. Wat leuk dat we nu dit forum hebben, om al die mooie herinneringen te koesteren. Dankjewel Gertje, zwaai zwaai zwaai!
|
|
|
Post by Admin (Mark) on Apr 19, 2022 0:10:14 GMT 1
Wat een mooie introductie, Melvin! Welkom welkom!
|
|