|
Post by slijmindekast on Apr 17, 2021 11:31:09 GMT 1
Hoi nogmaals, Ik had al eerder een introductie geplaatst maar toen verdween plotsklapts mijn volledige gebruiksaccount...? Ik ben Dirk en ik ben opgegroeid met dit fantastische programma. Van tijd tot tijd probeer ik mijn zoontje die voorliefde voor Samson over te brengen en kijken we samen naar wat oude afleveringen die ik nog op video heb liggen, en hij vind het gelukkig net zo leuk! Groets, Dirk
|
|
|
Post by Admin (Mark) on Apr 17, 2021 15:12:31 GMT 1
Hoi nogmaals, Ik had al eerder een introductie geplaatst maar toen verdween plotsklapts mijn volledige gebruiksaccount...? Ik ben Dirk en ik ben opgegroeid met dit fantastische programma. Van tijd tot tijd probeer ik mijn zoontje die voorliefde voor Samson over te brengen en kijken we samen naar wat oude afleveringen die ik nog op video heb liggen, en hij vind het gelukkig net zo leuk! Groets, Dirk Hallo Dirk! Wat fijn dat het alsnog gelukt is om je (opnieuw) te registreren! Alsnog van harte welkom op het forum en heel veel (nostalgisch) plezier toegewenst!!!
|
|
|
Post by Bert on Apr 17, 2021 15:22:58 GMT 1
Hey Dirk, Wat jammer om te lezen dat je gebruikersaccount ineens weg was. Gelukkig ben je terug op het forum geraakt. We wensen jou hier heel veel Samson Plezier toe
|
|