|
Post by Luuuuk on Apr 16, 2021 19:34:52 GMT 1
Hoi, ik ben Luuk uit Nijmegen in Nederland.
Fan van Samson en Gert sinds kleins af aan! Die sfeer blijft magisch zowel in de afleveringen, shows en liedjes. Die twee hebben gewoon iets geweldigs. Ben ook zeker blij met Marie voor de toekomst, maar de nostalgie bij de oude fragmenten is onbeschrijflijk. Ik heb mijn Samson en Gert-afscheidsshow nog tegoed dankzij corona, een fijn idee om nog eenmaal deze twee iconen te zien schitteren. Wellicht zal ik ook een traantje wegpinken, want ze kunnen mij ook zeker ontroeren.
Ben mede dankzij Samson, maar ook bijvoorbeeld Sesamstraat en andere shows waar poppen inzitten erg fan geworden van poppenspel en dat doe ik nu zelf ook in een studiootje online voor kinderen en af en toe een show (nu even niet helaas). Robi en Pico heet het. Als jullie geïnteresseerd zijn kan je dit hier zien: www.studiorobi.nl of www.youtube.com/studiorobi
Dit was het wel over mij, mochten jullie vragen hebben hoor ik het graag.
Heb veel zin in deelname aan het forum!
Groetjes Luuk.
|
|
|
Post by Admin (Mark) on Apr 16, 2021 21:11:47 GMT 1
Hoi, ik ben Luuk uit Nijmegen in Nederland.
Fan van Samson en Gert sinds kleins af aan! Die sfeer blijft magisch zowel in de afleveringen, shows en liedjes. Die twee hebben gewoon iets geweldigs. Ben ook zeker blij met Marie voor de toekomst, maar de nostalgie bij de oude fragmenten is onbeschrijflijk. Ik heb mijn Samson en Gert-afscheidsshow nog tegoed dankzij corona, een fijn idee om nog eenmaal deze twee iconen te zien schitteren. Wellicht zal ik ook een traantje wegpinken, want ze kunnen mij ook zeker ontroeren.
Ben mede dankzij Samson, maar ook bijvoorbeeld Sesamstraat en andere shows waar poppen inzitten erg fan geworden van poppenspel en dat doe ik nu zelf ook in een studiootje online voor kinderen en af en toe een show (nu even niet helaas). Robi en Pico heet het. Als jullie geïnteresseerd zijn kan je dit hier zien: www.studiorobi.nl of www.youtube.com/studiorobi Dit was het wel over mij, mochten jullie vragen hebben hoor ik het graag.
Heb veel zin in deelname aan het forum! Groetjes Luuk.
Van harte welkom Luuk! Wat een leuke voorstelronde heb je gedaan! We gaan zeker even een kijkje nemen op jouw kanaal! Leuk hoor!!! Nogmaals welkom op het SamsonWeb-forum en héél veel plezier toegewenst!
|
|
|
Post by Bert on Apr 17, 2021 10:56:39 GMT 1
Wat een super leuke opener Luuk ! Hier is er nog iemand die een traantje gaat wegpinken bij de Afscheidsshow Maar het wordt vooral ook nog één keer meebrullen en genieten Samson & Marie gaan het heel zeker goed doen. Ik heb me alvast geabonneerd op je kanaal. En ook namens mij veel Samson plezier gewenst hier op SamsonWeb.
|
|
|
Post by Luuuuk on Apr 18, 2021 22:26:00 GMT 1
Bedankt voor het warme welkom!
|
|