|
Post by sophie on Mar 8, 2021 12:42:45 GMT 1
Dag iedereen!!
Ik ben Sophie! Zelf heb ik niet veel materiaal in huis, dus vind het super leuk om hier oude foto's te bekijken en herinneringen op te halen van vroeger. Ik ben natuurlijk groot fan van Samson & Gert. Ik hou ook van dansen, dus ben ik vanzelfsprekend ook fan van het Samsonballet van IJvi Hagelstein.
Kijk uit naar het leven op een forum en alle leuke Youtube-videos!
Groetjes!
|
|
|
Post by Admin (Mark) on Mar 8, 2021 12:50:01 GMT 1
Hallo Sophie! Van harte welkom op het SamsonWeb Fanforum! We wensen jou hier ontzettend veel plezier toe, en blijf ook vooral onze andere kanalen (Facebook, YouTube, Insta) volgen! Op het YouTube-kanaal staan ook leuke video's met het Samson ballet! Veel kijkplezier!
|
|
|
Post by Michael on Mar 8, 2021 16:12:39 GMT 1
Hartelijk welkom Sophie! Veel plezier hier.
|
|
|
Post by Bert on Mar 9, 2021 9:30:10 GMT 1
Welkom hier op het forum Sophie Wij wensen je heel veel Samson plezier toe. En verzekeren jou dat er nog heel wat moois komt op het YouTube kanaal
|
|
ibud
Junior lid
|
Post by ibud on Mar 10, 2021 8:41:26 GMT 1
Welkom Sophie!
|
|
|
Post by mietje95 on Apr 4, 2021 21:24:17 GMT 1
Hallo allemaal, Ik ben Miet en ik ben 25 jaar en ik woon in Essen dat is het eerst bultje van België. Ik ben echt een mega fan van Samson Gert Marie en de rest van de geweldige familie. Ik heb dit forum ondekt via een YouTube kanaal genaamd Megical Rides (hij maakt echt mega leuke dingen over Studio100 en ht is checken) en ik dacht ik zal is een kijkje gaan nemen en ik was meteen verkocht. Het is zo leuk om herinneringen op te halen met mensen die van het zelfde houden als ik. Dus mij gaat ge nog veel horen.
|
|
|
Post by Admin (Mark) on Apr 4, 2021 23:31:28 GMT 1
Hallo allemaal, Ik ben Miet en ik ben 25 jaar en ik woon in Essen dat is het eerst bultje van België. Ik ben echt een mega fan van Samson Gert Marie en de rest van de geweldige familie. Ik heb dit forum ondekt via een YouTube kanaal genaamd Megical Rides (hij maakt echt mega leuke dingen over Studio100 en ht is checken) en ik dacht ik zal is een kijkje gaan nemen en ik was meteen verkocht. Het is zo leuk om herinneringen op te halen met mensen die van het zelfde houden als ik. Dus mij gaat ge nog veel horen. Hallo Miet, Welkom op het forum! Wat leuk dat je via het YouTube-kanaal van Bert op het forum terecht bent gekomen. Bert is toevallig ook moderator hier op het forum. Ook voor jou heel veel plezier toegewenst op het Samson & Gert Fanforum!
|
|
|
Post by Bert on Apr 5, 2021 7:16:01 GMT 1
Hallo allemaal, Ik ben Miet en ik ben 25 jaar en ik woon in Essen dat is het eerst bultje van België. Ik ben echt een mega fan van Samson Gert Marie en de rest van de geweldige familie. Ik heb dit forum ondekt via een YouTube kanaal genaamd Megical Rides (hij maakt echt mega leuke dingen over Studio100 en ht is checken) en ik dacht ik zal is een kijkje gaan nemen en ik was meteen verkocht. Het is zo leuk om herinneringen op te halen met mensen die van het zelfde houden als ik. Dus mij gaat ge nog veel horen. Welkom hier op het forum Miet We wensen je heel veel Samson plezier toe ! En wat super dat je ook een fan bent van Magical Rides Dankuwel ! Ik ben er zeker van dat je hier nog veel toffe Samson herinneringen kan ophalen
|
|